Учнівське сомоврядування

Самоврядування

Країна дитячих мрій 

Учнівське самоврядування за даним зразком розпочало своє існування з вересня 2009 року. Воно здійснюється через роботу дитячої організації - Загальношкільні учнівські збори, яке покликане допомагати керівництву школи у вихованні творчої, соціально активної особистості, здатної до саморозвитку й самореалізації. В нашій школі учнівське самоврядування - це можливість для кожного учня визначити своє місце в спільному житті дитячого колективу, реалізувати свої здібності та можливості. Через роботу в шкільному парламенті учні готуються до свідомої участі в суспільному житті, до адаптації в умовах швидкоплинних змін.
Шкільний парламент є постійно діючим органом самоврядування. Вибори шкільного парламенту проводяться у вересні (листопаді) кожного навчального року.
Засідання парламенту проводяться раз на місяць та в разі необхідності. Члени шкільного парламенту беруть участь у плануванні організації життя навчального закладу. В діяльності парламенту визначаються такі пріорітетні напрямки:
- правовий;
- культурно - масовий;
- освітній;
- інформаційний;
- спортивно - оздоровчий;
- трудовий; 
Мета учнівського самоврядування школи - згуртувати учнів школи, привити учням почуття господарів школи, навчитися співпрацювати між собою, з педагогами і працівниками школи, з батьками, з суб'єктами за межами школи. Об'єднання зусиль для добрих і корисних справ. Ознайомлення з історією, славними традиціями України. Розвиток здібностей і талантів. Виховання громадянина України - носія національних традицій та загальнолюдських надбань. 
Кодекс честі школяра
Ми, вільні та рівні у своїх правах члени педагогічного колективу, учні та їхні батьки, заявляємо про створення шкільної громади, пріорітетною задачею якої є створення умов для творчого розвитку кожного.
І. У своєму повсякденному житті , вдома й у шкільній громаді ми прагнемо:
- поважати гідність особистості кожного
- бути терплячими
- бути ввічливими
- бути щедрими 
- берегти та збільшувати шкільні традиції
- бути вірними шкільному братерству
ІІ. Засуджується й не приймається шкільною громадою:
- паління, наркотики, алкоголь
- лихослів'я
- азартні ігри
- запізнення й прогули
- неділовий стиль одягу на навчальних заняттях
Моє ім"я  Адамчук Марія , мені 14 років, я учениця 9 класу Градизької ЗОШ І-ІІІ №1.

      1.Якщо я стану головою Глобинської районної ради старшокласників, то пропоную:
v проводити природоохоронні акції, адже проблема нашої місцевості полягає в недбалому ставленні до нашого краю,в  поширенні вирубки лісів та забруднення довкілля;
v заохочувати дітей до спорту шляхом проведення днів спорту та спортивних змагань;
v організовувати більше районних та шкільних творчих конкурсів та виставок;
v проводити благодійні концерти з метою збору необхідних коштів малозабезпеченим сімям та школам-інтернат;
v влаштовувати щомісячний «Кіновечір у колі друзів», щотижневі дискотеки та екскурсії ;
v запропонувати появу нових шкільних посад: шкільний фотограф та журналіст.

2. Мій характер досить складний та непередбачуваний. Але я гадаю, що це не заважає моїм рисам лідерства. Я відкрита, комунікабельна дівчина. Маю творчий підхід до будь-якого завдання. Я дуже люблю в собі почуття справедливості, завжди намагаюся допомагати тим, кого обдурили, або поставили в безвихідь. На мій погляд, це необхідна ознака лідера, адже справедливості добиватися потрібно завжди, інакше світ збожеволіє.
Я запальна, активна учениця, завжди беру учать у шкільних заходах. Гадаю, що головна риса лідера- це вміння працювати в команді, адже це необхідно для досягнення спільної мети. Я вважаю, що людина, яка не вміє приймати правильні рішення у відповідальний момент, не може бути лідером, тому намагаюсь завжди діяти швидко та рішуче.

3.На мою думку, організаторські здібності необхідні для лідерства, тому стараюсь виховувати в собі розсудливість, відчуття відповідальності та наполегливість. З упевненістю можу сказати, що я вмію заохочувати людей до справ, чітко розподіляти свій власний час та обовязки інших.
Я маю непогані здібності керівника, і це допомагає мені в організації.


4. Мої досягнення:
1)    1.Конкурс плакатів  «Природа і люди»(2017р.) – І місце
2)    2.Конкурс математичних змагань ям. Остроградського(2017р.)
3)    3.Член групи «Дослідник» (ІІІ м. в обласному етапі – 2017р.; ІІ м. в обласному етапі 2016р.)
4)    3.Конкурс фоторобіт «День рослин 2017» (два І місця)
5)    4. Член екологічної агітбригади «Пролісок»
6)    5. Конкурс «Зоологічна галерея» (призові місця)
7)    6. Член ради учнівського самоврядування «Берегиня»
8)    7. Постійний чемпіон районних змагань з шахів серед дівчат.




Мене звати Гаркуша Яна. Мені 14 років, навчаюсь у Градизькій ЗОШ І-ІІІст №1.

1.Якщо я стану головою Глобинської районної ради старшокласників, то маю такі пропозиції:
·        влаштовувати благодійні ярмарки для підтримки воїнів в зоні АТО, надання їм необхідної матеріальної та моральної допомоги;
·        проводити інтелектуальні ігри серед шкіл району;
·        щороку проводити тренінг лідерства серед учнів школи, адже необхідно виховувати в собі риси лідера, щоб в майбутньому реалізовувати мрії, плани та цілі;
·        організувати шкільний проект «Стежками Білаша» - я вважаю, що необхідно знати історію свого рідного краю та людей ,завдяки яким він став славетним. Це буде гарною можливістю розширити свій кругозір та знання, шляхом вивчення біографії, віршів наших земляків. Ми можемо пишатися, що в нашій школі навчався відомий український композитор, народний артист СРСР, Герой України, Лауреат Шевченківської премії – Олександр Іванович Білаш. І я переконана, що освічена людина, яка любить свій рідний край повинна знати його героїв;
·        розподілити серед шкіл району їхні сфери відповідальності: 
                                           I.            дисципліни і порядку
                                        II.            науки і освіти
                                     III.            дозвілля і культури
                                    IV.            спорту і здоров»я
                                       V.            екології
тобто кожна школа має певні обовязки відповідно до власної сфери, організовує конкурси, концерти. На мою думку, це гарна можливість виховувати в собі почуття відповідальності та представити свою школу.
·        влаштувати щорічний районний конкурс «Школярі мають талант». Кожна дитина може проявити себе, привернути до себе увагу, показати свої таланти. Це цікаве та веселе проведення часу з користю;
·        здійснювати тематичні оцінювання деяких шкільних предметів у формі брейн-рингу.
2. Мій характер дещо запальний та сміливий. Як лідер, я чесна, відкрита та відповідальна. До вирішення всіляких справ я підходжу обережно, але рішуче, не люблю допускати помилки, тому дію розсудливо. Я не вмію спокійно дивитися на те, що відбувається навколо, мені необхідно брати у всьому участь. Тому вчителі та учні нашої школи знають про мене, як про активну та дотепну ученицю. Я назвала б себе креативною та працелюбною особистістю. Іноді мені бракує вміння чітко розподіляти свій час, але виконую всі задачі роблю вчасно та якісно. Гадаю, що я достатньо дисциплінована, комунікабельна та маю швидку реакцію. Без ентузіазму та захоплення улюбленою справою людина ніколи не стане справжнім лідером. Я постійно намагаюсь прагнути більшого і досягати нових великих і малих вершин. Маю багато друзів, в цих людях я впевнена та можу покластися на них у важких ситуаціях, тому я ретельно підходжу до вибору кола спілкування. Справжній лідер завжди вміє обєктивно зважувати всі «за» і «проти» та приймати правильні рішення швидко та помірковано. Саме ці риси мого характеру, я вважаю, запорукою лідера в мені.
3.Лідер обовязково повинен мати організаторські здібності. Необхідно знати, як виконувати свою роботу на високому рівні, вміти йти на розумний ризик, творчо розвязувати проблеми, розуміти ситуацію та розподіляти раціонально свій час. Я можу сказати, що добре володію цими рисами. Треба бути уважним до дрібниць, адже вони на вагу золота в кожній справі, повага до своєї команди та вміння чітко рекомендувати себе, створення певного авторитету, це те без чого неможливо бути лідером, тому я виховую в собі всі ці якості.
               4. Мої досягнення:
1. Міжнародний еколого-оздоровчий конкурс «Веломанія»(Призове місце).
2.Національний конкурс шкільних газет(призове місце)
3.Конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей» (ІІІ місце)
4. Конкурс Остапа Вишні(2016р).
5. Конкурс малюнків «Здай кров заради життя»
6. Член групи «Дослідник» (щорічний призер)
7.Конкурс ім.. П.Яцика (ІІ місце – 2016р.)
8. Конкурс ім.. Т.Г.Шевченка (ІІІ місце – 2016р.)
9. Олімпіада з англійської мови(І місце – 2016р.)
10. Конкурс «Український сувенір» (ІІ місце – 2017р.)
11.Член учнівського самоврядування «Берегиня»


                    

Немає коментарів:

Дописати коментар